top of page

Licencja ATPL(A) na pilota liniowego

Projekt bez tytułu-4.png
ATPL-books-2020_iPad-pro.jpg.webp
Szkolenie teoretyczne do Licencji Pilota Samolotowego Liniowego ATPL(A) – jak zostać pilotem liniowym?
Jeżeli kiedykolwiek zastanawiałeś się nad tym jak zostać pilotem liniowym, to właśnie znalazłeś odpowiedź. Uzyskanie licencji ATPL(A) jest jednym z ostatnich przystanków na drodze kariery pilota zawodowego i nie tylko. Osoby chcące zdobyć nowe umiejętności i poszerzyć swoje kompetencje w celach niekomercyjnych również mogą przystąpić do szkolenia na uzyskanie licencji ATPL(A) wystarczy, że chętny jest już pilotem turystycznym.

Wszystkie szkolenia prowadzone są przez certyfikowanym ośrodkiem szkolenia lotniczego ZONDA.aero
Możliwość odbycia szkolenia teoretycznego
Bydgoszcz
Trójmiasto
Warszawa
Możliwość wykonywania lotów komercyjnych
Rozwijaj swoją karierę w liniach lotniczych
Otrzymaj licencję ATPL(A) frozen
Informacje dotyczące szkolenia ATPL(A):

Licencja Pilota Linii Lotniczych to najwyższa licencja, jaką pilot może uzyskać. Jest to oficjalna kwalifikacja, której potrzebujesz, aby ubiegać się o stanowisko w linii lotniczej i być dowódcą komercyjnego samolotu pasażerskiego. Linie lotnicze poszukują pilotów, którzy potrafią wykazać się inteligentnym podejściem do operacji lotniczych i posiadają niezbędną wiedzę do pokonywania nieoczekiwanych wyzwań, dlatego niezwykle ważne jest zbudowanie dobrej bazy wiedzy teoretycznej podczas szkolenia ATPL.

Ocena 100 KSA
(ang. Knowledge, Skills, Attitude – Wiedza, Umiejętności, Postawa) ma na celu rozszerzenie kluczowych umiejętności szkolących się pilotów już w czasie zajęć teoretycznych do licencji lotniczych. Umiejętności te koncentrują się na zastosowaniu posiadanej wiedzy, rozumieniu jej na poziomie wielu aspektów jednocześnie i możliwości zademonstrowania zarówno wiedzy i umiejętności zarówno technicznych jak i pozatechnicznych. Nowe wytyczne w zakresie obszaru 100 KSA podlegają ocenie na poziomie ATO, aby zapewnić uczestnikom szkolenia możliwość osiągnięcia  właściwego poziomu kompetencji jeszcze przed zakończeniem sesji egzaminacyjnej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?
Nasza oferta jest skierowana do posiadaczy licencji PPL(A), którzy dysponują ważnymi badaniami lotniczo-lekarskimi. Kierujemy ofertę do kandydatów którzy będą realizować szkolenie do uprawnień zawodowych ATPL(A) i w późniejszym etapie chcą wykonywać loty komercyjne i aplikować do linii lotniczych. Oferowany przez nas zestaw materiałów składa się z bazy e-learningowej zawierającej wiedzę potrzebną do uzyskania teoretycznych kompetencji na poziomie Pilota Linii Lotniczych.

Niezbędnym elementem do rozpoczęcia szkolenia jest zestaw książek, które pozostają do użytku pilota również po zakończonym kursie teoretycznym na koncie użytkownika. Książki do nauki oferujemy w zestawie! Książki są do użytku kursanta na urządzeniu iOS.

Projekt bez tytułu-6.png
  • ukończone co najmniej 17 lat,

  • wykształcenie co najmniej gimnazjalne albo równorzędne,

  • orzeczenie lotniczo-lekarskie adekwatne do posiadanej licencji,

  • praktyka lotnicza na poziomie co najmniej Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego PPL(A) –  ukończone szkolenie,

  • ważna Licencja Pilota Samolotowego.

Co muszę posiadać aby rozpocząć szkolenie ATPL(A)?
Jak wygląda proces kształcenia?

Zajęcia distance learning

Program szkolenia ATPL(A) zakłada 21 tygodni samokształcenia i jest podzielony na 3 moduły. Pierwszym elementem szkolenia jest distance learning, co pozwala na elastyczne realizowanie procesu nauczania, zawierającego zakres wiedzy skoncentrowany w 768 godzinach nauki. Każdy tydzień szkolenia obejmuje około 40 godzin zajęć teoretycznych. Czas do zapoznania się z każdym modułem wynosi 8 tygodni i każdy moduł jest zakończony egzaminem kontrolnym na platformie Padpilot. Podczas szkolenia przewidujemy cztery weekendy zjazdowe.

Wykłady stacjonarne:

Wykłady stacjonarne są realizowane w siedzibie szkoły Zonda.Aero, dzięki czemu kursanci mają możliwość zapoznania się z materiałem bezpośrednio od doświadczonych specjalistów w swojej dziedzinie. Jest to podsumowanie materiału, który opanowałeś przez okres samokształcenia. To doskonały czas na zadawanie pytań, pojęcie wiedzy na dodatkowych przykładach zaczerpniętych z faktycznych sytuacji w locie.

Łącznie 768 godzin wykładów z czego około 125 godzin odbywa się stacjonarnie. Kursant zapoznaje się z wiedzą z zakresu przedmiotów:

  • Prawo lotnicze i procedury ruchu lotniczego

  • Wiedza ogólna o samolocie

  • Osiągi w locie i planowanie

  • Masa i wyważenie

  • Planowanie i monitorowanie lotu

  • Człowiek możliwości i ograniczenia

  • Meteorologia

  • Nawigacja ogólna

  • Radionawigacja

  • Procedury operacyjne

  • Zasady lotu

  • Łączność

Współpraca z Padpilot:

Dzięki certyfikowanym programem szkolenia i współpracy Padpilot oferujemy najbardziej zaawansowane, aktualne podręczniki do teorii EASA ATPL (A) KSA100. Materiały szkoleniowe, które udostępniamy zawierają:

  • Łatwe do przyswojenia wiedzy objaśnienia,

  • Interaktywne modele 3D,

  • Animacje i objaśnienia wideo,

  • Pomoce naukowe,

  • Regularne, bezpłatne aktualizacje,

  • Informacje, które wyjaśniają, w jaki sposób teoria odnosi się do lotnictwa,

  • Przykłady wypadków z obszernymi opisami, które są związane z tematem,

  • Typowe zagrożenia lub błędy,

  • Interaktywne quizy.

Jakie korzyści niesie ze sobą rozpoczęcie kursu ATPL(A) – teoria?
  • po ukończeniu szkolenia teoretycznego ATPL(A) i zdaniu egzaminów przed ULC nadawana jest licencja ATPL(A) frozen, która zostaje odmrożona po ukończeniu wymagań związanych z praktyczną częścią licencji ATPL(A),

  • otrzymanie kompletnej wiedzy potrzebnej to zastania pilotem liniowym,

  • możliwość rozpoczęcia lotów komercyjnych.

Ile kosztuje szkolenie teoretyczne do licencji ATPL(A)?
Cena kursu ATPL(A) w ośrodku szkoleniowym Zonda.Aero wynosi 8000 PLN netto i zawiera niezbędne materiały i kompletny zestaw książek, które pozostają do dyspozycji uczestnika szkolenia po zakończonym kursie! Szkolenie teoretyczne do licencji ATPL(A) jest zwolnione z VAT.
Projekt bez tytułu-7.png
Jak zostać pilotem liniowym? Czyli od 0 do ATPL(A)?

Nie miałeś wcześniej styczności z lotnictwem, a Twoim największym marzeniem jest latać jako pilot liniowy?Przeprowadzimy  Cię przez wszystkie etapy drogi do uzyskania licencji ATPL(A).

Dzięki wykwalifikowanej i doświadczonej kadrze jesteśmy w stanie pomóc Ci rozpocząć przygodę z lotnictwem i nakierunkować Cię na wszystkie aspekty potrzebne do spełnienia marzenia o odbywaniu lotów jako pilot liniowy.

Program od 0 do ATPL(A) zakłada w sobie:

  • szkolenie do licencji pilota samolotowego turystycznego PPL(A),

  • szkolenie do uprawnienia VFR Noc,

  • szkolenie do uprawnienia pilotowania samolotów wielosilnikowych MEP(L),

  • szkolenie do uprawnienia wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A),

  • szkolenie do licencji pilota zawodowego CPL(A).

Więcej informacji na temat każdego ze szkoleń oddzielnie można uzyskać klikając w odnośniki powyżej. Jeżeli zainteresował Cię nasz program zgłoś się do nas.

Jaka jest cena programu od 0 do ATPL(A)?
Cena programu zależna jest od wyboru samolotów na których odbywają się szkolenia i oscyluje w granicach od
163 000 PLN do 175 000 PLN.
bottom of page