Regulamin
Regulamin portalu internetowego www.flyto.com.pl
wersja na dzień 22 luty 2023r.
1. Postępowania wstępne
-
Portal internetowy FLYTO spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, dostępny pod adresem internetowym https://flyto.com.pl („Portal”) prowadzony jest przez FLYTO spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000994403, NIP 7393973564, REGON 523238596.
-
Niniejszy Regulamin skierowany jest do Użytkowników korzystających z oferty Portalu i określa:
-
a) warunki i zasady składania droga elektroniczną Zamówień w ramach Portalu,
-
b) zasady i tryb zawierania Umów świadczenia usług z Klientem na odległość za pośrednictwem Portalu.
-
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie na stronie flyto.com.pl/regulamin
-
Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do Sprzedaży Produktów prowadzonej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami – na całym świecie.
2. Definicje
-
Sprzedawca – FLYTO spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000994403, NIP 7393973564, REGON 523238596.
-
Klient – podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Portalu.
-
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Portalu.
-
Portal – portal internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://flyto.com.pl
-
Regulamin – niniejszy regulamin Portalu, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Polityka prywatności – Polityka prywatności oraz plików cookies, w oparciu o którą Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów, dostępny pod adresem internetowym: https://flyto.com.pl/polityka-prywatnosci/
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
-
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Portalu umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
-
Koszyk – element oprogramowania Portalu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
-
Produkt – dostępna i prezentowana w Portalu usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu lub usług zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Portalu internetowego.
3. Kontakt z Portalem
-
Adres Sprzedawcy: FLYTO Sp. z o.o., ul. Sielska 34, 10-802 Olsztyn.
-
Adres e-mail Sprzedawcy: contact@flyto.com.pl
-
Numer telefonu Sprzedawcy: 603 179 050, 694 495 699
-
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 04 1050 1764 1000 0090 8181 1805
-
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
-
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9.00-15.00 według czasu polskiego (CEST).
5. Informacje ogólne
-
Przeglądanie asortymentu Portalu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w ofercie Portalu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca. zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Portalu internetowego:
a) dla osób, które nie ukończyły wieku 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci nie spełniających powyższych warunków zostaną o powyższym powiadomieni, -
Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Portalu, w szczególności ich opisy, oraz ceny, stanowią zaproszenie do Zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty.
-
Ceny podane w Portalu są podane złotych polskich.
-
Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, a także wszelkie dodatkowe opłaty związane z realizacją zamówienia, o których Klient jest informowany na stronach Portalu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
-
Umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zawierana jest w języku polskim.
-
Prawem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów pomiędzy Klientem a Sprzedawcą jest prawo polskie.
-
Sądem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów pomiędzy Klientem a Sprzedawcą jest sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
6. Zasady składania Zamówienia i zawarcie Umowy
-
W celu złożenia Zamówienia należy:
-
a) skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
-
b) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia poprzez dodanie go do Koszyka;
-
c) dokonywać dalszych czynności technicznych w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne na Stronie, w szczególności poprzez opłacenie zamówienia.
-
W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” –Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Produktu. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na Stronie.
-
Po podaniu przez Klienta korzystającego z Portalu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
-
a) przedmiotu Zamówienia,
-
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów i usług oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
-
c) wybranej metody płatności,
-
d) wybranego sposobu dostawy (jeżeli ma zastosowanie).
-
W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam”.
-
Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
-
Sprzedawca dokona weryfikacji danych zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 5 powyżej oraz ustali ostateczną cenę za zamówione Produkty.
-
Po złożeniu Zamówienia i jego weryfikacji przez Sprzedawcę, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
-
Przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności za zamówiony Produkt.
-
Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania od Klienta wymaganej płatności na konto określone w § 9 ust. 1 pkt a) Regulaminu lub podane w wiadomości email, o której mowa powyżej. Z tą chwilą Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia.
-
Termin zapłaty za Zamówienie wynosi maksymalnie 14 dni od dnia jego potwierdzenia przez Sprzedawcę. Niedokonanie zapłaty za Zamówienie w powyższym terminie spowoduje anulowanie zamówienia przez Sprzedawcę.
7. Metody płatności
-
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
-
a) przelewem na numer konta bankowego 04 1050 1764 1000 0090 8181 1805
-
b) za pośrednictwem Portalu PayU.pl. lub karty kredytowej/debetowej
-
c) fizycznie w siedzibie firmy
8. Odstąpienie od umowy
-
Składając zamówienie Użytkownik wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług wraz z chwilą zawarcia umowy i tym samym oświadcza, że rezygnuje z przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy.
-
W przypadku odmowy wyrażenia zgody przez Użytkownika, rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi nie wcześniej, niż po upływie terminu uprawniającego do odstąpienia.
-
W przypadku, o którym mowa w ust. 2 powyżej, Użytkownik będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Konsument chcący odstąpić od umowy składa przedsiębiorcy jednostronne oświadczenie informujące o skorzystaniu z tego prawa.
9. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
-
Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Portalu internetowego , w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
-
Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Portalu internetowego.
-
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Portalu Klient może zgłaszać pisemnie, mailowo pod adres info@zonda.aero lub przy użyciu formularza kontaktowego.
-
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Portalu.
-
Sprzedawca. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
11. Postanowienia końcowe
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania pod adresem internetowym: zonda.aero/regulamin tj. od dnia 22 lutego 2023 roku